weeee...weeee...weeee.... sape tak seronok dapat gift kan..kan.. walaupun benda tu hanyalah RM1.. 50sen ke... asal namanya gift boleh buat orang tak tido malam tau... nak pulak kalau suami yg bagi... ya allah.. seronok sangat.. aku bukan ape. da tak bawak usb nak transfer gambar mcm mana so aku upload gambar mana ada... raya haritu ramai peminat bagi hamper,... ada la dalam 5 kot.. peminat lah sangat! ha... tak ker aku meroyan kejap... tq yea sudi bagi... sampai skrg tak abis lagik coklat-coklat itu semua... habis pun fatin hangkut bawak pegi asrama...
yang ni pun ada kawan hubby bagi... motif? rajin-rajinlah membuat rumah terbuka kot maksud tersirat di sebalik ini sudu,,, i like... tahun depan bagi la gunting ke..pisau ke... senang nak siang daging rusa...eceh....
yang ni aku bg hadiah kat diri sendiri yer... yang 50 hengget tu bos aku bg duit raya... tp banyak lagi laki aku bg coz hari raya jatuh pada hari my annivesary... lah sangat!!! pepun tq kepada semua yang sudi bagi dan semua yang sudi hadir dalam hidup ini... chewah... tetiba jiwang pulak....



No comments:
Post a Comment