Monday, 24 September 2012

sabtu..

minggu ni amat memenatkan.. fuhhh... 2 hari cuti memang tak cukup arrr.. busy gilak.. so keta aku kuar minggu ni so byk yg perlu settled.. nak sport rim.. nak tinted.. nak itu,, nak ini.. semua benda nak.. itu cantik... itu tak lawa... pastu main tunjuk je... terasa bahagia hidup... pastu kena jeling... haha... alhamdulillah.. ada rezeki lebih harus bersyukur padaNYA..

alisha tetido sokmo lam keta... so aku xleh turun mr.bos jer turun sorang...


see... nyenyak...


 okeh... model sport rim... haha... aku pakai yg keta laki aku jer... dia punya haruslah yg baru,,, ceeeehhhhhhh....  ini tidak adil! tidak adil apekebenda effa? ko sekupang pun kedek... bukan ape... aku sayang duit okeh... ikutkan aku pakai yg asal jer.. lebih baik beli baju.. muhahaha...





 ke kedai tinted pulak... amboi kemain sofa merah...


 malam tu kami makan kat d dapur ibuku,,, depan masjid zahir... sedap jugaklah masakan dia... ala thai... kat perlis pun ada satu....



 ni staff laki aku... mintak tolong kat derang la banyak.. penasihat keta pun iyea jugak.... malam tu makan set tuk 4-5 orang... ada ikan siakap 3 rasa, tom yam, sotong ngan sayur... lupa nak snap gambar la.. coz semua pun da lapar...


takmo pegang2x.. duk atas meja lg best... fuhhh.. esoknya pulak nak kuar lagi.. nak settled hal lain pulak...klah.. bye...

No comments:

Post a Comment