assalamualaikum kawan-kawan... sihat ke? hehe.. mcm nak tulis surat pulak kan... harini aku nak publish gambar yang ada lam kamera aku... adik angkat aku yea the fotographer... maaf yea adik azri... akak guna pic awak amik letak dalam my velog...
cantik kan? aku tengok gambar ni pun da boley buat aku jatuh hati... jatuh hati pada apa pun aku tak tahu... hahah... aku ni beli jer kamera canggih... canggih lah sangat! mata jeling kat laki* tapi aku guna mode auto? boley... stress giler aku nak belajar guna kamera tu okey... bukan ape masa jer tak de... tu pun aku belajar jugak dengan budak azri ni... tp tak jadi jugak gambar aku siap kena perli lagi ngan laki aku!! dia cakap aku belajar amik gambar bukan main lagi... sampai bila aku tangkap terus tak kuar gambar... yg kuar cahaya? aku pun heran jugak... maklumlah aku rasa aku da tangkap dengan teknik paling ohsem da... photographer pun boley nangis tau tengok teknik aku gunakan,, tp apakan daya.. gaya jer lebey gambar tak seberapa... indah kabar dari rupa... haha...damn!!!
di kejauhan hati tersentuh... itulah feeling masa tengok gambar ni okeh...
ni la budak azri tuh... suka sangat tangkap gambar.. tepi jalan pun sanggup berhenti... ni area ladang tebu okeh.. dekat area rumah aku aje....



No comments:
Post a Comment