assalamualaikum kawan2x.. masih tak terlewat untuk saya mengucapkan selamat menyambut awal muharram kepada semua.. so semalam my encik suami punya hp yang baru beli da rosak.. apakah? so terpaksa la ke kedai basikal telepon untuk merepairnyer....so pagi2x lagi da bersiap supaya tak pulang lewat sebab harini keje...
mama yang slalu syok sendiri bila bergambar... hahaha... incik suami memang tak suka bergambar.. masa ni tgh tunggu hphone format balik so duk diam2x lam keta... kembang setaman muka hakuu...
posing ngan alisha pulak... masa ni dia baru bangun tido... so masam je muka.. senyum pun tak mau... dalam kereta tak mau duk belakang ngan mama.. duk depan ngan ayah okeh..
da boring lam keta so kita tunggu kat kedai pulak.. berjam-jam menunggu.. eh... silau mata tengok galaxy note 2 kan... tp aku tak minat hp... amik yg laki da jemu pakai jer.. nak beli baru memang tak arrrr... no feelingsss.....
pastu da lapar kita cari makan kat ikan bawal goreng panas2x.. memang terbaiklah... uolllsss.. kalau datang alor star mai la makan kat sini.. kedai biasa2x jer coz en.suami memang suka masakan kampung.. no western okeh...
see... memang dia goreng waktu tu jugak... kalau makan terusm memang terbakar la mulut...
seekor RM7.. kalau dua ekor pun harga sama jugak no diskaun...
kami berdua punya lauk.. amik jugak ikan selain bawal... manalah tak bam bam boom... tekejut mak hencik... alisha pun berselera makan.. seronok suap dia...
pastu sesi ke shopping mall... laki shopping.. aku kena jaga anak... haha... alisha memang duduk tak diam okeh... lenguh bejalan dia merangkak okeh... memang kena cubit la kan.. kesian dia.. sobss.. menyesal pulak...
kasut tinggal kat umah.. so beli kasut baru kat mek lisha ni.. i love purple n i love u...
aidijuma best...
mama punya...
alisha tak bagi mama minum..
so alisha yang punya!!! sedap la chatime dari cool blog... very cool ha..
oklah.. dapat jugaklah beli aidijuma 2 helai... sambil pilih sambil kejar alisha... acaner tu?
okbye.. nak feeling datin juma jap...
okbye.. nak feeling datin juma jap...















alahaiii cam sedap sgt tgk bwk goreng panas2 tu. akak tak penah lagi makan kat situ, kena try la lepaih ni
ReplyDeleteomg terliur sy tgk ikan bawal goreng panas2 tu!! kak mana restoran tu kak???
ReplyDeletesdp lak nampak makanan2 kat ctu.. tp jauh sgt nk p.. heheh
ReplyDeletesomel la bdk kck ni.. gerammm
alamak jauhnye alor star ishhhhhhhhh!! igtkn kat kl. klu kl sng sikit nk serbu :'(
ReplyDeletecomelnye caca isap air gune straw besar. dah sama saiz dgn mulut ! huhu...
ReplyDeleteAuntie terliur tengok alisha sedut air sedapnya...
ReplyDeleteUntung juga alisha tak pakai kasut dapat beli baru ye:)
mama syaza~ try la.. best tau,, bertambah-tambah..
ReplyDeletemiss volvo~ alor setar darl...
aizu.. tq...
yan~ mulut tecit jer.. minum banyak..
kakzakie~ mama dia yang tak untung.. haha...
Sakannnnn! Alahai cute nye baby. And cute nye ikan bawal tuh haaa.. Adeh!
ReplyDeletekesimpulannya....dua dua jenis bawal awak dapat hari tu kan? ;D
ReplyDeletebeb~memang sangat sakan..
ReplyDeletegadis bunga~ owh tak terfikir akalku...
salam kenal
ReplyDeletesedapnya mkan :)
comel alisha
tq...
Deletememeng pandai ...dpt 2 bawal hihik
ReplyDeletesy pun tak perasan dapat dua nieda...
Deletebaby comel comel ! :D
ReplyDeletehehe .
dah lama tak minum chattime :)
Salam kunjung..salam perkenalan...:) sedap2 makanan...terliur nih..hehe
ReplyDeletesalam kenal juga..
Deleteterliur tgk ikan bawal tu...walaupun cuma goreng biasa jer...
ReplyDeletesalam kenal disini.....
wah, ni perjalanan seharian ye kak. hehe. tgk cool blog tu ngidam pulak saya. hehe. tq singgah blog sy, jgn serik mai lagi
ReplyDelete