tajuk pun tak tau da nak tulis ape ha... kan best kalau tajuk mendaki gunung everest,,, wah... kelas kau maria... korang..korang... alisha da 10 bulan... yeay... so adakah masa itu sesuai untuk aku kembali pregnant? auwww... ikutkan laki aku memang dia on aje.. tp aku lah yang tak brape nak on.. gila kau nak kena bedah lagik... serik okeh.. memang aku rasa nyawa di hujung tekak jer.. ya allah baru aku tahu betapa susahnya arwah mak aku bertarung nyawa melahirkan kami adik-beradik. tp kan.. aku da semakin meningkat usia... pregnant ritu pun da lewat... rasanya sesuai kot.. haha... dapat baby boy pulak best sgt...
masa ni tunggu ayah shopping... aku bg alisha makan biskut.. habis satu bekas okeh... ayah tak siap shopping lagik... sib baik ada tempat menunggu sambil mama berehat-rehat... penat tau puasa...
anak mama sorang ni kalau bab makan memang dia la juara... yang dalam mulut kita pun dia korek... kelaka tau... tecekik mama dik...


comel alisha..
ReplyDeletetq permata biru...
ReplyDelete