haritu belek2 blog sepet.. :) tengok ada promo beutskin essence. sne n tea apa tah nama dia.. so bagi diriku yg memag sudah lama mengimpikan untuk putih beseri sebab kawen pun orang beseri.. eceh... n kebetulan ada rezeki lebih haruslah aku tak tido malam memikirkan untuk membeli supplement itu.. kebetulan mimpi yang indah so keesokan harinya tanpa berfikir panjang terus mewasap sepet... haha.. so da dapatkan serba sedikit advice daku pun terjebak dengan shopping online.. ketagih lol... duit kuar laju mcm air dengan satu klik sahaja.. iklan cimbcliks... tetiba*
mula2 pre-loved eh silap pre-order pastu sampailah beberapa hari kemudian.. pos dari sepet... sungguh gembira tak terkata apatah lagi dapat free tudung yang sangat gorjes... haha... warna merah lagi.. kalau makngah lalu sebelah mesti dia jeling i...oh ya... 2-3 hari makan be ni dia ada effect sket... aku jela... sesema dan batuk... dia buang semua kekotoran dalam badan... tapi ada member aku makan ok jer.. aku je yg imun low sket... anje la kata kannn....
ok.. inilah muka budak yang slalu tergedik2x nak itu nak ini... peace..
ok inilah sepet blogger terkenal yang jual be itu.. dan maklumat lanjut boleh klik sini sepet yang gebu..:) kat situ semua penjelasan ada.. be ni memang tengah hot di pasaran sekarang... kalau tidak masakan aku boleh terjebak.. hoilah.. i juga berharap akan kekal jelita seperti..... sape yea? semua perempuan pun mesti suka verangan jugak mcm aku la kannnn... sambil kelip-kelip mata*
-
-
-
-
-
*_________*
yezzz... effa fazira... tetiba nama aku... serius weh memang jelita walaupun da nak masuk 40-an.. kalau tak silap aku teka jer.. cun abis... gorjes... apepun masih bersyukur dengan selaga pemberian dari-NYA... segalanya sempurna bagiku dan kita harus menjaga sebaik-baiknya kurniaan itu..
p/s: aku baru makan seminggu.. nanti aku update kesan dia after abis sekotak..
sharing is loving :) salam




waaa....mcm bez je.....kalo berkesan nk beli jgk lah ! tehee :P
ReplyDeleteboley adik...
ReplyDeletewah! ohsem.. gud luck2, hampir terpengaruh, hoih! :D
ReplyDeletememang ohsem.. besh..
Deleteproduk ni skg tgh meletop...
ReplyDeleteselamat mencuba :)