Tuesday, 20 November 2012

langkawi last part...

tak abis lagi part langkawi enko... haha.. jom kita story ckit ok... kalau pegi langkawi wajiblah membeli pemanggang yang memang tengah hot ini.. aku pun tak sempat beli.. lagipun aku memang tak larat nak angkut barang lah kan... so en.suami janji nak pegi langkawi bulan depan.. kalau janji tinggal janji panggang atas kayu arang jelah kan... ataupun pinjam mil punyer... so settle... pemanggang kat bawah ni bos yg punyer... vantage RM99 sahaja.. murah bangat!


 ok.. rambang mata tengok baju baby.. diskaun 50% lak tu... haritu tengok kat a.star takde diskaun punnn... so rembat kat lisha... yeay... sukeee....


 bekenan sgt yg ini...


 tarra... peter rabbit...


 ok.. ni mama posing sebelum ke kelas... kali ni tak boleh la tangkap gambar tepi pantai coz kita datang untuk kursus... next trip la kita jalan2x ok.. lgpun sejak duk perlis ni memang slalu ke langkawi... jemu.. haha... over.. tapi kalau laki cakap jom pi langkawi laju jer tanya bila sayang??!!!
 



 makanan kat hotel.. tak best pun...


 balik tu singgah makan laksa kuala.. bg orang perlis slalu la makan kat d ana laksa.. dia mcm laksa kaksu... ada yg kata ana lg sedap... ikut selera memasing la kan... kat ana laksa ni.. laksa makan ngan pulut udang.. atau orang pahang panggil pulut panggang... phewww... sedap lol... pastu tapau sekali sekilo untuk mil...


 tarra ku cha cha...
 

pastu tapau indulgence.. mcm tak makan sebulan nafsu makan haa...

19 comments:

  1. alahaiii cantiknya tudung mama alisya. berkenan akak tgk warna lembut camtu

    ReplyDelete
  2. Dah lama x g langkawi..last intan g tau bila? Masa form 5..tahun 96..lama kan kan…heheh..walaupun org kedah tp intan x pi lama dah..org lain pakat serbu p sana..hehe..ni nak kena pi gak nih..nanti malu cek..

    ReplyDelete
  3. waaaa nk laksa jugak !

    ReplyDelete
  4. Sedapnya laksa. Kakak suka yg pedas menyengat mesti terangat.

    ReplyDelete
  5. hahahha...akak ni memang kelakar la....xtahan kalau baca ayat2 akak...amboi siap posing pegang pipi lagi..hahaha...akak akak....comel la alisha...

    nak laksa tu....T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... bajet nak jadi artis 50-an tu sue...

      Delete
  6. eh, first time tahu mkn laksa dgn pulut panggang, sedap ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap sangat.. sy pun first time makan sejak pindah perlis

      Delete
  7. Klu pegi Langkawi mmg rambang mata tgk barangan vantage tu kan..hehe
    Picture mama alisha yg pink-pink colour tu mmg ayu + comei....:)
    salam kenal..singgah follow sini #65...klu sudi follow balik ye..TQ.

    ReplyDelete
  8. dah lama tak ke langkawi..suke pantai kat sana

    salam kenal :)

    ReplyDelete
  9. lepas akwen ni nak start projek jahit baju kanak2 pulak laa. dha buhsan jahit baju orang tua :P

    ReplyDelete