tak pernah terlintas untuk menceburi bidang ini... yang ada hanyalah suka2.. hewhew... maklumlah lepas besalin haritu tercari-cari corset yang boleh buat aku nampak muda dari adik aku... boleh? kena pasang badan okeh.. bukan untuk sape2x untuk suami kita jugak tau.... ingat tau hanya untuk para suami yea...
majlis ni diakan di star city alor setar.. gila kau aku nak pegi malam tu... tengahari baru nak menggelabah cari baju warna merah.. tema adalah merah! sampai nanti lalu kat pasar malam ada orang akan cakap... amboi merahnyer makngah!!.. dan kalau lembu lalu sebelah da comfirm aku pegi alor setar naik keta lembu... kau mampu?
gambar ni adik aku tangkap... bukan siapa2x.. bukan fotographer... so gambar adalah sangat sedih... aku pulak da makin gemuk... mana taknyer masa raya aku melantak tak ingat dunia,.. corset pun tak pakai so mengambil juadah ikut kesedapan tekak lalu menambahkan berat badan aku kepada 3 kilo.. naik atas penimbang baru nak menyesal...tiada gunanya effa!!...
menagis tengok gambar ni... ada kepala sape tah.. huhu...
waktu ni mybe aku tetido kejap coz baru pas makan ubat selesema... ayu jer tetido dengan kalungan bunga yang dibeli dari batu caves,,,,
ni my upline... yg banyak msg aku call aku... kejutkan aku dari terlebih tido... nama dia kak wan.. sebelah tu hubby dia... tq yea sebab bagi bunga... terharu sangat... mana taknya last dapat bunga masa kenduri kawin aku 6 tahun lepas. itupun bunga pada tepak sirih... kahkah...
kak wan ni cikgu.. part time buat elken.. habis waktu sekolah je dia datang fitting kat aku... suami isteri terlibat dengan bisnes ni.. cayalah... yang sebelah dia tu husben dia.. yang sebelah lagi tu jutawan okeh! jutawan dalam elken... tahniah jugak pada akhak...
we all... tq jugak kepada downline-downline i... hehe... jom kita sama2 mengorak langkah untuk lebih berjaya.. pada aku ini baru permulaan. banyak lagi yang perlu dilalui.. SEMOGA ALLAH permudahkan segalanya... AMIN....
P/S... Sesiapa yang berminat nak cari income lebih meh habaq kat cek...
email: putri_effa@yahoo.com.my








No comments:
Post a Comment