Wednesday, 26 September 2012

loya & muntah...

ok... ini tajuk bukan aku ngandung,,, takde kena mengena.. so semalam tak update sebab budak lisha muntah package cirit lagi... kesian okeh... dia bangun pukul 3 pagi semata-mata nak muntah.. aku ni jangan cakaplah doploh kali salin baju.. habis kena muntah...
 
 tengok rambut ko lisha stail ke hapa tu? oleh kerana tak sihat so dia pun tak main sangat.. duk atas katil jer membuta ngan aku.. doc baik pun bg sy mc... haha.. so x keje semalam sehari duk rumah dengan lisha...

 tengok muka dia kesian.. masa nak berak pun menagis....  dahlah aku sorang je kat umah.. ayah outstation ke kulim.. yang tak boleh blah aku pegi kinik sambil alisha duk atas riba.. tapi dia tak kacau pun aku,.. sebab memang dia da takde tenaga.. makan je muntah.. menyusu pun muntah... arrrrgghhhh... tension aku.. hopefully arini dia ok..



ok... sekian saja laporan kali ini.. jom buat keje!




No comments:

Post a Comment