Salam... haritu raya sempat la berBBQ kat kg nenek aku... sangat teruja okeh... seronok kumpul ramai2x rebut2x makan... tapi tempat bakar kecik la pulak... so kena tunggu turn... tahun2 lepas guna dapur arang... tahun ni guna dapur gas... kira ok la... asal dapat makan.... auuummm.....
wah... cara bakar ayam pun taknak kalah...
ni kambing yang diperap oleh makcik aku... aku tukang tengok aje...
ni lembu... eh silap... ni ayam...
ni suami aku.. n my uncle yang sangat pemurah... anak sedara @ anak menakan suka mintak duit kat dia la... haha... aicik sponsor 1000... dia akan cakap boleh... tak pernah tak boleh... ohsem...
my uncle from hindustani...
mana la tak lama kena tunggu... siap masak tukang bakaq bedal dulu... nak pulak abang aku yang baju biru tu... orang tukang bakar dia tukang makan...
anak buah n adik-adikku... aku takde sebab muka aku memang da mcm pengembala kambing biri-biri yang menahan ngantuk...








No comments:
Post a Comment