weekend jer memang busy.. alisha tu jangan cakaplah busy memanjang mengalahkan aku... dia pusing satu rumah ok... pegi dapur nampak dia... masuk bilik muka dia lg... haha... nak gelak pun ada kadang time smyang subuh tu dia da bangun ok... tengahri baru tido balik... aku ni tahan mata jer ngantuk!
dia makan dua bijik stroberi...
pastu malam xde letrik ada pokok tumbang campur ngan aku malas masak lagi... kebetulan mil datang tido umah so jom makan ikan bakar.. tak sempat snap semua gambar... tp kepah masak halia ni habis aku sorang makan... sedap sampai tersedak...
ni my mil dengan budak yang dia ngasuh dulu baby jer sekarang mak ai... bambam.. baru abis upsr.. so derang tido umah kiter... alisha suka la.. dia ingat dapat kawan ngan abang... peramah giler anak aku macam mom dia... apa dia cakap pun aku tak paham...
mana ada makanan disitu ada fatin!! kan kan kan... kuat makan adik aku ni... tp kurus aku jer da naik 3kg pas raya haritu tak turun2x lg.. susah hati lorrr....
ni gambar balik dari family day... alisha memang penat tak hengat dunia... so dia tido je otw balik tuh.. lega...





No comments:
Post a Comment