Thursday, 27 September 2012

HOT SUNDAY!

 
 ok.. sy memang suka sunday.. sebab dia boleh makan dan ia juga menenangkan... so hari ahad hari tu we all pegi lagi a.star coz nak pegi beli baju budak kenit tuh... da lama tak beli baju ok! serius alisha masih pakai lgi baju dia masa 0-6 bulan... haha... jimat. so bila tengok baju dia da ketat.. so kesian sangat2x.. haisshh...


 malas masak so makan kat pompom... nama restoran tu la... lauk dia lebih panjang dari bas mini.. boleh?


makan kat tepi sungai gitu... buang tulang ikan pun kat tepi sungai jer... ehhh pencemaran ok!! laki aku tak ikut... dia ada keje... nak raya haji ni dia kena carik lembu... lembu lah sangat.. cian ayah... mama pi shopping... eloklah tu... cian ayah kan dik lysha penat carik duhet....


ok ni makanan akhak... sedap kan? sedap giler kau... aku memang suka petai tp laki aku tak makan.. very the.... aku slalu kena kutuk makan petai... halllooo... walaupun aku lahir kat new zealand tapi petai adalah kawan baik... makan pulak ngan paru... perrggggghhhhhhhhhhhhh... sedap weh..

 cantik arrr ini katilll...


 aku sempat wassap kat laki aku kata minat sofa ni.. alisha pun minat gak aku cakap.. pastu dia reply beli la.. huih.... sambil bibir muncung ke depan...


 ok.. da start meragam.. my mil pun belikan baju kat lisha...


lepas tu kita isi keta kita punya alas kaki.. pastu balik ayah da tunggu... dia tak boleh duk sorang2x kat umah.. sunyi... hehe... aku kan penawar lara mereka. caiiit... perasan*...

No comments:

Post a Comment