Thursday, 18 October 2012

wedding linda...

 
 hari jumaat 12.10.2012 linda nikah ok.. so me n the frens haruslah datang melihat hari yang bersejarah itu... aku malas nak cerita panjang so korang layankan aje la ok the gambar... mood aku sekarang ialah nak makan..makan..makan.. tapi nak kurus!! sekian...

 picture is senget!!!... walah weh.,,
 
 
 masa ni tgh tunggu pengantin pegi melawat fil kat spital... kesian linda coz fil dia tak brape sihat kena tahan wad tapi majlis kena teruskan jua...


 masih lg menunggu...

 pas mak linda hidangkan kuih muih... pulut manis tu memang sedaplah... time kenduri je baru leh makan.... sedap hingga menjilat jari alisha sebab pulut tu melekat kat jari lol...


 pengantin da pulang!!!


 posing adalah wajib!!


 ok.. ni masa hari sabtu pulak,... ops... i tak besedia lg... masa ni aku tengah tunggu pengantin balik make-up kat kedai... aku pakai baju raya aje... jimat....
 
 




ok... SELAMAT PENGANTIN BARU linda... moga kekal ke akhir hayat... hidup berumahtangga ni banyak cabaran... kadang suka kadang duka... tapi yang banyaknya adalah gembira la... xoxo... semoga cepa dapat baby nak play2x with licha... eh... aku tak sempat make-up pun coz bedak aku pecah... grrrrrrr.....

6 comments:

  1. nnt bulan depan berderet2 kenduri kekawan belah mama dan papa.. tak tau la dpt gi semua ke tak.. jauh2 memasing.. takut terkena date sama la.. jauh2 nih karang sampai dah kenduri abis dah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... datang awal la sehari... boleh makan angin skali...

      Delete
  2. wahh tak saba nk g kenduri kawen kawan2 heee

    ReplyDelete
  3. wah cantik pelamin tu. Salam kenal tq sudi singgah berkomen & follow KA. Sgt2 KA hargai. Dah follow awak juga ye 26... keep blogging!

    ReplyDelete