Tuesday, 2 October 2012

lunch @georgetown...

salam... saje nak share gambar kita makan ritu... kang takde benda pulak nak sharing buat tatapan uollsss yang sudi baca my blog.. niat tu nak closed account dah tp tak best pulak tak menulis.. menulis kan bakat terpendam haku... so blog ini terhasil untuk suka2x sahaja menceritakan kisah pahit dan manis diriku oh... harap uolls sudi mendengar daku yg kuat membebel... kat rumah lagi kuat membebel... perempuan lah kata kau...



 nyawaku da nak masuk 11months... wah kejap jer masa berlalu... alisha da boleh bejalan 4-5 langkah.. good girl bebeh...


 air asam boi... aku first time makan kat sini,... kebetulan laki aku pegi shopping nak tunggu dia lama so aku makan dulu... very the...



tom yam yang aku rasa aku masak seribu kali sedap,,,.. tapi dah namanyer lapar... habis jugeksssss....


 potato tuk alisha okeh... sekali dia makan sampai kuar air mata.. panas benda alah ni tp mama bagi juga... kesian anak mom...


 bikkk.... bibik.. bibik... amik SPM bulan 11 ni pastikan dapat semua A tau... satu A.. akak bagi kau 50hengget....


giler kentang ke hape? besar gedabak sampai ke kerongkong...!!!!

No comments:

Post a Comment