tajuk tak ada kena mengena dengan gambar... tajuk tu citer kat tv3 semalam... lakonan lisdawati yang mantap sampai laki aku puji.. yg bini plak xleh laki puji wanita lain terus memuji diri sendiri dengan berkata.. sayang i lg pandai belakon.. dulu i slalu jadi pelakon utama.. tp dalam mimpi jelah boley? hero dia abg harun haziz lagi.. alah... harun haziz tu jiran aku kat kg....hari2x pegi umah harun haziz mintak serai nak masak tong yam kung..
very closed... *________* kedip2x mata...
tapi kan... memang sedih la citer tu... bg yang ada ibu tu haruslah menghargai... walaupun kaya mana kita ni.. projek juta2x pun kalau tak menghormati orang lain.. selalu menghina orang.. buruk padahnya... wah... marah nampak.,, effa? oh...
the daging korban.. alhamdulillah ada rezeki lebih harus dikongsi...
my encik suami yang rajin meringankan tulang memotong daging...
aku pun rajin jugak menggoreng setalam ikan... ko mampu? berpeluh ketiak den.. pakai minyak wangi banyak2x pun bau bawang... apakah? 5 ekor ikan masuk mulut aku sambil menggoreng...
laki tengok sambil menggeleng-geleng kepala lalu dia pun membedal juga ikan tersebut.. oh cute..
laki tengok sambil menggeleng-geleng kepala lalu dia pun membedal juga ikan tersebut.. oh cute..
ini ciskek... bukan cis bedebah... sangat sedap... cheese kat tengah2x tu berasa je lam mulut.. tak sampai sejam licin...
ini tapai my MIL buat... SEDAPPP...................... ok nanti sambung wat keje jap...





Syiok kan beramai2 mcm ni.. Salam aidiladha :)
ReplyDeletetq.. beb.. salam aidiladha too..
ReplyDeleteKakak berjurai-jurai airmata melihat drama itu. Background nasyid yg digunakan tu tambah sayu kan...
ReplyDeleteDaging korban kakak pun banyak. Tulang-tulang seperiuk besar kami buat kenduri keluarga pada malamnya..
IYEA KAKZAKIE.. drama yang sangat menyentuh hati.. akak wat kenduri la daging tu..
ReplyDeletex jupe lagi tapai time raya...huhuhu..ketupat pun sama...daging jer makan lebih...
ReplyDeletebab citer tu..mulut kena jaga..jgn suka2 hati..takut plk jadi cam mulut laila tu kan...
saya pun takut jugak.. mulut sy pun boleh tahan laser cik dah... :)
ReplyDeletemeriahnyer menu !
ReplyDelete