Salam kawan2x... semoga kalian sihat hendaknya... akhak tak brape sihat minggu ni sebab nyer pun duit banyak habis lorrr... wakakaka... kesian kan tp kalau simpan jer the duit pun buat ape keennnn,.. ok... haruslah nak bg tau korang yg akhak nak beli langsir baru setelah berkurun lamanya tak bertukar ganti... cicak pun boring duk main sorok-sorok dalam tu... apakah? bertahun nak tukar dari sebelum besalin kepada alisha da nak boley bejalan... perggghhh....
so decide untuk ke JAKEL!! kerana disitu memang banyak pilihan... dari yang semurah2 kain sehingga semahal-mahalnyer... siapkan duit aje...
haruslah mama dan alicha gembira... gembira la sangat ko lisha kan... pastu da lelama ko mengamuk!... mama pilih langsir da macam pilih bawang...
mula2x aku nak yang budak ni pegang tp da tak cukup kain... aku nak 60meter yang ada 30 lebey je... so kena cari lain untuk ruang tamu.. frust giler mak nyah.... pastu boleh pulak budak ni suruh aku amik yang semeter RM100... halloooo... aku cakap aku bukan datin lily ok... mahal tu... lagipun cek duduk kuarters kerajaan aje... grrrrrrr....
ok saya pilih yang ini... yang ini semeter pun da 30... pitam* pastu call laki cakap langsir mahal dia pun pitam so sape nak tanggungjawab ni?
yang ni boleh nyanyikan lagu aku da bosan... aku da bosan... aku da bosannnn aaaaaaaaaaaaaaa... so aku letak je atas lantai... x larat da...
pastu letak atas kain lak...
ha.... yg ni tak bosan.... alololo... comey anak mama pakai tudun... perasan*








No comments:
Post a Comment