dua hari ni i dilantik jadi nurse ok... alhamdulliah semuanya settle... hanis selamat jalani pembedahan tonsil.. walaupun macam2x ragam kat hospital tu... ku tempuhi jua.. walaupun kadang2x tertempuh dinding... aduh sakitnya... tuhan saja yang tahu... biasalah hidup adalah ujian dari allah... kadang2x aku rasa terluka sangat sampai terduduk tapi bukan dudak kat mangkuk tandas tu hew... tapi aku tau lepas aku berduka ALLAH nak mengurniakan sesuatu... Alhamdulilah... semua rezeki ini darimu...
aku ni da xde emak... arwah mak aku meninggal seminggu selepas kenduri menyambut menantu aku di perlis... sedih sangat waktu tu... berbulan-bulan aku tak boleh tido malam... bila tengah2x malam je aku kejut laki aku... aku rasa waktu tu allah nak cabut nyawa aku je... badan aku jadi seram sejuk... memang macam nak giler dah... tapi aku kena redha, kena kuatkan semangat... aku ada adik-adik lagi yang perlu aku amik berat... so kena kuat... sakit demam derang aku kena amik tahu.. sebab derang dah xde emak... aku faham mereka takde tempat bermanje.. mengadu.. nak pulak time susah... time sakit camni... tapi xpe aku ada... eh,.. da macam lagu plak yea..
anis suka sangat dengan bear ni... aku belikan kat dia supaya dia heppy sikit...
ok... pas operation tonsil ni doc memang suggest makan aiskrim... sepatutnya vanila.. tapi tekak aku yang over dari pesakit haruslah ada perisa coklat itu... hahahah... pastu discharge semalam tertinggal aiskrim dalam peti hospital... rugi! boring tau tunggu lam wad sib baik ada fb... kikiki....
comel la bear ni... aku pun nak beli lg satu... nak bg alisha main...
aku susah hati ni... berat badan aku makin naik... nak diet tapi nak makan..
ni aku tengok kat uum masa konvo... dia jual gift kot.. rasa nak beli semuaaaaa.....
klah
i nak pegi minum air jap....







No comments:
Post a Comment