Wednesday, 31 October 2012

hari ini hari rabu...


ok.. tajuk budak tadika baru pandai mengeja... owh.. ni cek nak habaq mai kat hampa esok cek kena pi kusus kat langkawi 3 hari... harini dah kuar duit siap2x 3juta rupiah kat bank nak shopping.. aku serik nak swipe card coz aritu kat ariani dia triple charge kat aku sampai sekarang hold aku punya duit.. memang bengang tahap giler aku.. salah diorang aku kena isi form bagai..  emmmm...  aku tak taulah camne nak shopping coz aku bawak alisha yayang skali ke langkawi.. tahun lepas aku kusus dia lam perut lg... tak dapat bayangkan kalau alisha moody coz dia memang slalu bad mood kalau aku tengah shopping... dia menjerit memang tak boleh blah... control ayu jer aku waktu tu tapi rasa mcm tergigit cili... pedas tapi sedap!!!


ok.. ni aku buat la puding karamel bawak pegi ofis... terhangus la sedikit coz waktu aku goreng gula tu alisha melalak nak dukung... aku letak dia dalam walker dia berdiri okeh nak kuar... tu yang puding aku terhangus sedikit tapi still sedap!! perasan* ni my faveret aku tapi kalau adik aku dengar dia cakap.. eleh k.epa tu semua favourite dia... tepung belum masak pun favourite k.epa!!! aku terkebil2x je dengar dia sound aku.. berani eh... tapi ini puding memang bikin aku teringat!!..


tengok la alisha tu hidung dia merah.. pengasuh kata dia jatuh kerusi... nampak sangat hidung ko mancung dik... haha... kat mata tu dia cakar sendiri... rambut kerinting tapi ayah cakap ikal mayang mcm dia.. apakah?
 

ok ni mama tgh poyo asyik nak bergambar!!!

6 comments:

  1. sedapnya puding karamel akak tu...T_T..nak...
    alisha maintain comel la!

    ReplyDelete
  2. haha.. sue mai perlis akak buatkan.. alisha tak pandai duk diam...

    ReplyDelete
  3. iza suke sgt puding tu...
    nnt iza balik as blhla jumpa eh :)
    alisha comey

    ReplyDelete
  4. sya x makan puding..haha...rugi kan..oh ya word verification utk comment baik disable..ini cadangan sya sahaja

    ReplyDelete