harini sepanjang jalan hujan... aku kalau hujan dan sejuk begini.. mudah digamit rasa rindu... sayu jer perasaan itu.. rindu apa pun aku tak tau... tetiba rindu alisha padahal baru je anta umah pengasuh... ayah dia lagilah aku rindu padahal baru jer aku kuar rumah. over kan... tp yg paling aku rindu arwah mak aku la..
aku beli nugget milo sebab nakkan free tupperware aje... memang perangai gitu dah... padahal coklat tak makan pun...
nilah muka penawar rindu... uhuk... batuk kejap,... hek eleh... aku sebenarnya rindu nak pi cameron highlands... haritu masa ngandung ngidam nak pi sana... aku ngandung lagi kot ni mengidam pulak nak ke sana.. aku rindu suasana dia la.. nyaman aje... semua masalah hilang.. nak pulak kalau shopping.. wah memang terbaik la.,.. tapi kan da nak cuti sekolah.. comfirm jem.. n comfirm la laki aku x setuju nak pi sana nih... takpelah mimpi pegi sana pun jadik la!! eh... korang aku baru pakai 5 hari SKII.. aku rasa kulit aku licin jer... okla produk dia... memang aku suggest korang beli... tak rugi... aku da pakai banyak produk tp yang ni paling ok... puas hati n berbali-baloi2x...
teringat masa ni baru jer pas pantang bawak alisha pegi sana...
rindu nak makan ini sebenarnya!!!! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................




No comments:
Post a Comment