wah.... air asia ada wat tiket murah lagik.. haritu.. tahun 2010 merasalah ke bandung dengan tiket murah air asia... tapi beli tiket murah ni ada risikonyerlah kan... mcm tahun lepas aku beli tiket ke vietnam pegi ngan kawan2x burn begitu sahaja kerana diriku hamil... oleh kerana aku memang susah nak ngandung so tak dapat joinlah kan... padahal ada orang kata mengandung pun xde masalah naik flight tp untuk mengelakkan apa2x terjadi so aku pun x joinlah.. rugi jugaklah tp nasib baik tiket tak mahal lebih kurang seratus lebih.. so sekarang aku pun tak tau nak booking ke mana... hasrat di hati nak tengok snow.. harap2x.. ada rezekilah ok tahun depan... mekah pun teringin jugak nak pegi.. haha... semua tempatlah aku teringin.... mengidam jer...
aku tak tau kenapa aku posing cenggini.. ni dekat kawah gunung berapi...
rindu alpukat ngan bakso laaaa*___________*



best je kan dapat melawat tmnpat org ni...dapat juga merasa pelbagai menu dorang..
ReplyDeleteselamat bercuti2...:)
haaaa kite senasib! ssh nk mengandung. dlm setahun 2 kali gugur. beberapa flight harus dilepaskan. ade tu plak berpantang di bali. sbb tu mmg ssh nk bergerak. tapi tu la dia. klu x, xkan x gerak2 lansung plak. berserah pd yang maha ESA. harap2 semua berjalan lancar.
ReplyDeletekali nie nak gi mane pulak? :)
ReplyDeleteKalau pergi tahun depan Alisya lagi dah tambah cerdik Effa. Mesti semakin pandai menikmatinya..
ReplyDeleteatie~tq...
ReplyDeletebeb~ betul tu.. sy 5 tahun baru nak dapat anak..
mrs eady~tq...
wina~ tgh plan nak bawak mil sekali
ReplyDeletekakzakie~ itulah tunggu alisha besar sikit
Amen ..mudahan2 boleh jejakkan kaki ke Mekah dan ke tempat2 lain
ReplyDeletebestnya kalau dapat pergi bercuti dengan tiket murah ni..
ReplyDeletehai sis cantik sangat gambar2 korang tu..
sekarang anak dah setahun kan,boleh la stat 'bercuti-cuti' lagi...sy pun teringin nak ber-senow..hehe bila lah agaknye ek..inshallah
ReplyDeletenak main salji jugak, arh...tak kira,tahun depan mesti pi main salji, hehe...
ReplyDeletewah..nak ikut jugak..hehe
Deletebestnya dapat cuti. tiket AA memang murah tapi susah nak adjust cuti la pulek. hehe
ReplyDelete