Wednesday, 21 November 2012

ketam berempah kuala perlis...

ok... aku memang slalu ada entry makan ketam n di kedai yg sama... giler kan.. kalau boleh every weekend nak pekena ketam... dulu aku memang alergik ketam tp sejak ngandung alisha alergik da hilang... ya allah memang nikmatla kan.. udang pun da boley makan.. so sesiapa yang tak tau mana tempat nak pegi haruslah datang ke sini... i rekemen okeh... kalau taknak datang.. pun tak pe.. aku tak marah pun... tengok gambar pun jadiklah kannn...

 
nama saya ketam berempah.. effa suka makan saya!!


ikan kerapu stim... eh silap... jenahak stim...

kepah my fav jugak.. gambar sotong tak amik... tom yam pun sama!!

oh... ketam... kita memang ditakdirkan berjumpa.... *________* tapi kan aku takleh makan banyak sangat ketam coz takut kena bayar lebih.. hahaha... kedekut tak... lgpun banyak menu dah kan...

 
anak sape lah comot ni... malu mummy tau dik... hidung merah sebab jatuh tersembam..


pembuka selera... wah gitu padahal order lambat lagi siap.. cukuplah 2 cucuk sorang... kalau banyak2x kang tak abis pulak nasik...


pastu da siap makan leh naik kuda... kalau kuda ni mengamuk sure terkeluar balik ketam yg ko makan... dah rugi... oklah... untuk semua makanan diatas harga adalah... emmm... aku pun da lupa...
bye...

14 comments:

  1. saya suke ketam jugak tp xleh makan selalu, pokai nanti ehehehe

    bestnye naik kuda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. naik kuda tu murah je.. FUN jugak sekali sekala naik..

      Delete
  2. Bila tengok ketam berempah tu...air liur automatic keluar...serius!!!!
    Ala tomey2nya ...walaupun hidung merah, tetap cute.♡♡♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak kasih redha... ketam berempah tu memang sedap... rekemen tau...

      Delete
  3. Alisha boleh lah makan stim fish itu kan sebab lainnya pedas tengok aje. Kesian hidung tu dah merah.

    ReplyDelete
  4. aduhai menu2 makan yg meriah ni

    ReplyDelete
  5. Sedaaaaaaapnyaaaaaaaaaa! Nak jugaaaak!

    ReplyDelete
  6. tgk adik comol tu kelakar hakhakhak! masa kite kecik2 mst lg comot dr tu ahahaha!

    ReplyDelete
  7. dulu sy g perlis mknn sedap2 n murah puas ati wooooo!! skg ni nta bile ada peluang g sana :')

    ReplyDelete