Wednesday, 14 November 2012

deepavaliku di shooping complex...

ok.. tajuk ni kalau jutawan dengar pun marah... haha.. nak pulak dermawan macam aku yg tulis... hohoi... sempat aku balik rumah tengahari tadi masak untuk laki tapau jelah!! so amik skali kabel.. kalau aku tak buat entry maknanyer basi la citer tu nanti... tak hot dahlah...


 cuti deepavali semalam je pun my encik suami ajak la aku shopping.. aku tak beli ape pun.. padahal duit da banyak abis kat langkawi.. so bini yg baik hati pun kata oklah i teman u tanpa syarat... slalu memang ada syaratlah kannn...
so kita tengok jer en.laki pilih kasut... pastu semua pun tak bekenan.. mybe kena pakai kasut jimmy choo nih... haha.. gurau jer laling... so alisha pun apelagi jadi promoter kasut okeh dengan dia2x
pun kalut...



 acaner tu? ayah memang tak senang nak pilih.. so jom lisha kita makan dulu...



 alisha makan semua ok... nak pegang sendiri... alaaa... samurai da habis.. da balik jepun pun.. so kita makan double cis burger jew...


 balik tu singgah umah adik ipar pun da magrib... sampai2x umah dia tengok ada ceramah ustaz azhar idrus.. eh.. kitorang suami isteri memang minat giler kat dia la... mesti beli cd dia.. skrg dah ada kat tv lagi best la kan... kalau jumpa ustaz ni nak buat ayah angkat la... hahaha... cooll....


 ni my adik ipar me... penyokong kuat red wariorssss... sy sokong negeri perlis yea.. sebab sy kawin org perlis... hahahahaha....

 bakal jadi ayah tahun depan... tu yg pandai layan mek lisha tu...


 tuan punya belog baru pas cuci muka...

 
eh.. dia lagi... suka hati la kan.. ini belog saya... jgn marah... emm... sy baru buat blog so tengah berusaha berblogwalking... seronok lol dapat kenal ramai kawan... peace ya!!

16 comments:

  1. Xpe.. Byk2 gmbr pon xpe.. Manisss! ;p eh ikhlas ni. Btw same la kite. Deepavali di mall.. Huhuhuhuhu. Fedulik!~

    ReplyDelete
  2. he he cantik2 pic nyer. sempat lagi shopping2 je !

    ReplyDelete
  3. akak pun tak sempat nak makan samurai burger tu, frust gak

    ReplyDelete
  4. Kakak suka tengok Alisha bila masuk sini. Comel sangat. Cara dia baru belajar jalan pun jelas. Seronok kan...

    ReplyDelete
  5. beb~ tq... seronok kann...
    KA~ kena sempatkan jugak...
    mamasyaza~ sy sempat tapi kalau boleh hari2x nak makan..
    Kakzakie~ alisha baru pandai jalan dis week.. hehe..

    ReplyDelete
  6. amboi lisha jgn jenguk sesangat le asam tu, kang sakit perut haa....

    ReplyDelete
  7. alisha tu semua benda makan... adoi la...

    ReplyDelete
  8. lisha gtau ashraff dia sokong perlis la... hihi

    ReplyDelete
  9. alisha tengah praktis nak jadi tokeh kedai kasut satu hari nanti. :)

    ReplyDelete
  10. haha...betul tu, suka hati lah nak tulis apa pun kan, nak tepek gambar banyak-banyak pun takpa...

    ReplyDelete
  11. amboiii alisha..... unntungglaaa.... mama slalu bwk p mekdi kn...huhu (harapan nnt besar dia baca.kehkeh))

    ReplyDelete
  12. salam kenal..

    shopping masa cuti panjang ni sure best sebab tak crowded kan.

    ReplyDelete
  13. ala tempek jea gambar byk2 pun.nik suka jea tengok :)

    ReplyDelete
  14. salam ukhwah fillah...
    terima kasih polo akak...:)

    comey sangat akak tengok dak Alisha ni....

    ReplyDelete
  15. samurai burger tu dah habis promotion ker ???? la.... baru dpt makn 2 kali jer...... nak kena tunggu tahun depan ler.....

    ReplyDelete