penat eh edit gambar.. haha.. gambar banyak sangat sampai tak tau nak pilih.. huhu.. da la baru start keje harini.. pagi tadi giler malas bangun keje rasa mcm nak resign pun ada. boley?... jom la kita layan gambar tanpa perlu banyak bicara kerana hari ini adalah tuesday blues bagi diriku...
first time alisha ke langkawi.. sebelum ni dia penah ke pulau kapas.. speed bot lagi.. okey je dia..
tak nak duk atas riba okeh.. nak main jaket keselamatan... wah gitu... mainlah dik asalkan x nangis...
tunggu bas sebelum ke hotel.. punya banyak mimik muka ok...
baru sampai hotel nak berdancing ngan mama atas katil..
sampai langkawi haruslah shopping coklat... wajib... aku suka kisses almond n kinder bueno sahaja.. kalau makan laki lalu sebelah pun tak pelawa... :) tapi laki aku tak brape minat coklat... alamatnya berbulan lam peti...
teruja...
ok... aku beli kasut... bulan ni saja 3 pasang kasut aku beli.. giler... aku memang tak boleh tengok kasut... memang tergedik la kat situ... haha...
owh... kata bebas cukai... aku belikan sekali hadiah besday hugo boss untuk encik suami...memang favourite minyak wangi dia la sama ngan farid kamil punya hantaran gitu.. tp besday dia lambat lg.. hujung bulan.. dia jarang baca blog aku sebab dia busy... iyealah kot...
ok.. yg ni mama sibuk nak test kasut alisha sibuk nak dancing!!.. nanti sambung part 2 pulak...



Alisha... auntie nak coklat tu sikit boleh? hihi... nampak seronok betul dia.
ReplyDeleteMerah kasut. Nampak selesa jugalah.
boleh auntie... kasut murah ajer..
DeleteComeyyyy nya alisha
ReplyDeleteGeram nak cium
TQ KAK KASIH...
ReplyDeletesalam p'kenalan.
ReplyDeletesaya dtg b'kunjung dari.
http://lovelyberryintheblog.blogspot.com/
comeynyaaa alisha! droling tgk coklat n kasut vogedivass tu hokay
ReplyDeletealisya comel. :)
ReplyDeletealisya comel. :)
ReplyDeletetq...
Deletebestnya..nak pi langkawi nak borong coklat byk2..hehe
ReplyDelete