salam takziah dan al-fatihah buat abang ipar abangku yang telah kembali ke rahmatullah pada hari semalam.. so lepas dapat panggilan telefon dari abang aku jam 6 petang.. aku pun bergegas pula ke sana so dapatlah menziarahi keluarga mentua abang aku.. bila kita menziarahi orang yang telah meninggal sedikit sebanyak ia terkesan dalam hati kita.. timbul perasaan insaf dan takut memikirkan giliran kita.. tapi apakan daya,.. nak atau tak kita akan melalui perkara yang sama.. iyea.. Mati!! dan menemui pencipta di alam sana.. tulisan ini sekadar luahan.. semoga kita sentiasa dalam rahmatNYA.. amin.
ok.. ini anak buah sulung aku.. anak abang aku nama dia hannan humaira... sedih pulak semalam masa aku nak balik... dia tanya aku kenapa nak balik? seronok tau kat sini... yang warna kuning tu telefon mainan... alisha suka baling telefon tu pastu hannan cakap... alisha jangan.. mahal tu.. hehe... cute sangat.. oh.. alisha sekarang suka main hp aku... tak boleh online fb la aku malam2x.. nampak gayanyer kena beli phone mcm hannan.. ada bunyik lagi... gonna miss u hannan n farha.. semalam tak puas jumpe coz hari pun da malam.. nanti ajak abi datang umah maklang k..
yang sebelah tu anak kedua abang aku farha... dia tua 2 minggu dari alisha.. klah.. tu jer nak story..
k bai..


alfatihah... takut bila bercerita tentang kematian takut x cukup persediaan!
ReplyDeleteAl Fatihah dan takziah ye
ReplyDeleteal-fatihah dan takziah ~
ReplyDeletetakziah. alfatihah.
ReplyDeletesemoga rohnya dicucuri rahmat Allah.
ReplyDeletesalam takziah dan alfatihah. anyway cantik mata hannan
ReplyDeletesalam takziah buat keluarga abg ipar akak..sayunya tengok hannan..T_T
ReplyDelete