Tuesday, 27 November 2012

barang di dapur...

ok... kita punyer blog ni asyik citer pasal alisha jer kan.. haha... beginilah kalau kita menunggu sehingga 5 tahun untuk dapat anak.. phewww.. lama kan... emmm... harini busy giler petang baru sempat nak update lah kan.. ni pun gambar lama dulu waktu alisha pandai jalan... so mama yang baik hati dan ayah yang penyayang telah sudi membawa alisha jalan2x dan membeli barang dapur.. owh.. cakap pasal barang dapurlah kan... skrg ni memang tersangatlah mahal.. pecah 50 habis beratus.. acaner tu? setiap bulan kena budget beli itu dan ini... nasib baiklah bab susu anak tak terlalu banyak coz alisha menyusu sepenuhnya dari aku selepas waktu kerja..



 waktu ni alisha baru pandai bejalan... balik rumah memang kena isi minyak la kan kat kaki dia coz aku pelik dia menangis x henti2x.. rupa-rupanya lenguh kaki lol...

 belikan juga kasut baru.. yg lama da x cantik :) beli warna merah pakai setahun pun tak nampak kotor...
 


orang da pandai jalan menangis la kan x mau duk dalam troli... pastu abis semua barang dia punggah.. so mari kita bayar cepat2x...




tangisan terhenti dapat makan aiskrim.. pastu nak pegang sendiri... sampai tertutup mata ko dik kan...

eh... sekarang glamer kan colour block... cantik la yg kuning tu... haha... haritu beli seluar warna oren pastu laki perli eh.. mcm warna hilux felda jer... owh,,, ini trend abang!

see... warna merah pun chantekkk jugak laa.... k.midah kena paksa bergambar tu... *_____*

No comments:

Post a Comment