Friday, 17 August 2012

salam aidilfitri...


assalamualaikum... hari ini saya bangun dari tido sambil tersenyum kerana hari ini saya akan pulang ke new zealand ... suasana pagi ini juga sangat sejuk... hujan renyai2x turun membasahi bumi chuping setelah sekian lama kering dan tandus... lantas membuat hati ini bertambah sayu.... sempat mencari baju yang masih belum di packing untuk dibawa pulang... tp harini masih perlu ke pejabat sblm pulang berhari raya... bos bg izin untuk keje half day.... suka! hati da teringat-ingat kampung halaman... di kesempatan ini saya sekeluarga memohon ampun dan maaf kepada semua kawan-kawan yang sudi membaca blog saya... SELAMAT BERHARI RAYA OK... hati-hati di jalanraya...

ikhlas dari mama wan nur alisha & suami... MAAF ZAHIR & BATIN....

No comments:

Post a Comment