Tuesday, 28 August 2012

hari raya di new zealand...

aku ingat malas dah nak update blog... tp aku tengok ada jer org masuk tengok blog aku... hehe... meh kiter citer suasana raya di new zealand di musim saleji...
 (nyesal plak aku terdelete semua pic gambar sblm ni)... haha... fadan muka..

 suasana pagi raya tak banyak beza dengan di perlis... makanan tradisi keluarga aku adalah soto...
so memang senang sangat lah ken... pagi lagi aku da besalam ngan laki aku mintak ampun dan maaf... terasa sangat ayu waktu itu... pastu kan... tak sampai 2 minit da melawan cakap suami... owh... maaf semula abang... effa tak sengaja... auwww.... eh.. korang raya ke-2 my annivesary... seronok sangat... kejap jer masa berlalu dah 6 tahun aku kahwin dengan dia... dan genap 6 tahun arwah mak meninggalkan kami adik-beradik.... ya allah... kejap masa berlalu.... kat sebelah tu kaklong pun tengah mintak maaf dengan laki dia... kira marathon la....
 

 tiap2x tahun bergambar atas kerusi yang sama... iyealahkan balik setahun sekali jer... lgpun umah ni takde orang duduk... ayah aku kawin lain dah duk umah bini dia la...
umah ni...kosong..kosong,,..kosong...


 kaklong family... ustaz dan ustazah kat gomas nu ha...


 setiap tahun tema dalah purple... hehe.... layankan aje... aku memang suke warna ni!!! boleh menangis kalau tak dapat warna ni... gila ke hapa...







 aku sayang sangat keluarga aku... mereka semua nyawa bagi ku...


alisha pun suka beraya... gigi ada dua batang... pipi kena gigit nyamuk.... alaaaaaa... da tak chomel...

No comments:

Post a Comment