Tuesday, 4 December 2012

kenduri di mana-mana..

wah.. da masuk bulan disember... bulan yang daku tunggu-tunggu kerana hari jadi aku bulan ini.. nak hadiah ape yea? hahaha.. emmm... hari sabtu tu memang banyak giler la kenduri kan.. laki aku keje.. so me n adik2x jelah pegi kenduri.. satu kenduri kawan anis n satu kenduri rumah kakak ipar aku.. dari tengahari sampai malam baru balik rumah.. penat tapi seronok... cian ayah keje kalau tak leh makan gulai kambing..  disebabkan semalam aku cuti kerana letih.. letih pun cuti ke? haha.. ikut suka hatilah kan.. cuti akuuu.. bukan cuti enko.. tetiba jer moody sebab harini keja melambak2x okeh atas meja... so entry pun pendekk.. boleh?

 posing dulu dalam keta.. masa ni tengah tunggu kawan anis datang amik coz taktau jalan... alisha pakai baju beli kat bukit kayu hitam.. murah aje...

 sampai2x jer alisha tetido.. so mama dapatlah makan dengan aman sekejap..


 jarang kan dapat biskut cenggini.. masa kecik2x dulu rajin la makan... sedap tau.. alisha pun makan banyak...



kawasan rumah dikelilingi sawah yang menghijau.. memang tergediklah dalam keta kejap... nak turun amik gambar hujan.. memang cantiklah view kat kampung ni... padi pulak tengah menghijau.... perrgggghhhh.... terkedu jappp... *________*

5 comments:

  1. Meh nak kiss Alisha cikit..amboi baju diaa…lawanya…hehehe

    ReplyDelete
  2. hai...best nyer dok kampung, mesti banyak kenduri kan, pastu kenduri sampai malam pun boleh pergi makan lagi. kalau area kL ni,dalam kul3-4 tu,lauk dah licin, tu yang tak best..

    ReplyDelete
  3. biskut tu.. masa kecik2 dulu suka mkn. kenangan :D
    Premium Beautiful

    ReplyDelete
  4. ya allah cantiknya padi tengah menghijau. ni baru betul2 saujana mata memandang

    ReplyDelete
  5. amboii...byk lg ka cuti tahunan tu? huhu....

    ReplyDelete